Екомерц вебсайт: роби правильно

Деякі з цих порад досить універсальні. Інші – специфічні і звісно ж підійдуть не усім. Крім того, у матеріали досить багато згадок про WooCommerce і плагіни, що розширюють його можливості у плані маркетингу. А про що ви очікували прочитати у блозі компанії, що спеціалізується саме на WooCommerce i WordPress загалом? :)

Менше – частіше краще, ніж навпаки

Найперше напевно хочу сказати про мінімалізм у дизайні онлайн магазину. Часто можна зустріти багато зайвої інформації на головній сторінці (та й на внутрішніх теж. Буває навіть додають інформер погоди. Вагаюсь, може це ще може бути виправданим рішенням для магазину парасольок. :) Загалом же – варто пам’ятати про фокус на товарі/послузі і надавати лише необхідну інформацію. Краще порційно. Краще якщо блоками, гарно оформленими, з переліком переваг цього продукту. Або ключовими фразами у вигляді категорій товарів. Наприклад, “композиції з троянд” плюс красивий банер.

sasdasa

Красиві банери, що є одночасно посиланнями на відповідні категорії твоарів

Безумовним трендом є також використання анімованих .gif зображень. Виглядає так само класно як коротке відео. Ще плюс у тому, що швидше завантажується та й загалом не потребує від потенційного покупця ніяких додаткових дій для увімкнення.

Наголошу ще раз: ця порада актуальна і справді себе виправдовує, якщо дизайн вашого сайту робив спеціаліст у своїй галузі.

Акаунт покупця

Золоте правило онлайн торгівлі звучить так: дешевше і ефективніше працювати з існуючими клієнтами, працювати важче і інвестувати більше у залучення нових. Ось тут я хочу зробити наголос саме на першій частині цього правила – робота з існуючими клієнтами. Найперше, що треба зробити – дати можливість легко зареєструватись чи одразу таки “легко” зареєструвати покупця у своєму магазині.

woocommerce-umf-customer-account

Найкращі сценарії:

  • Дозволити покупцю придбання без реєстрації, а у кінці процесу запропонувати йому ще й зареєструватись щоб отримувати повідомлення про знижки, або запропонувати накопичувальну систему знижок для зареєстрованих.
  • Використати мінімум даних, в ідеалі лише адресу електронної скриньки, щоб зареєструвати покупця у “фоновому” режимі. Решту додаткових відомостей можна без проблем запитати у додатковому електронному листі.

Збирайте базу клієнтів, регулярно розсилайте листи з акціями і новими пропозиціями. Тільки не забувайте додати можливість відписатись від розсилки. Спам це зло! :)

Програма лояльності

Ваші покупці повертатимуться до вас, якщо почуватимуться цінними і заохоченими. Якщо специфіка вашого товару виправдовує такий маркетинговий хід – додайте можливість отримувати бонуси чи знижки за кожне замовлення і витрачати їх на майбутні.

loyalty

Таку можливість створить для вас плагін Loyalty Rewards for WooCommerce для WooCommerce. Цікавий факт для власників онлайн магазинів: збільшення хоча б на 2% показника залучення клієнтів дає практично той же дохід, що й зменшення ціни на 10%. Зацікавлений і задоволений клієнт повертатиметься знову і знову і робитиме більші замовлення.

Вейтліст (WaitList) / Вішліст (WishList)

Вейтлісти і вішлісти теж сприяють більшій залученості існуючих чи потенційних клієнтів. Наприклад, додавши товар у вейтліст клієнт демонструє своє бажання таки купити товар у вас, чекати, перевіряти наявність. Додатково, ви знатимете асортимент товару, який вже очікують клієнти і знатимете напевне що він буде проданий швидко. Ось чудовий плагін, щоб організувати вейтліст: WooWaitlist – WooCommerce Back In Stock Notifier.

fronttxtwish

Подібну корисну функціональність принесе вішліст. Товар, доданий у вішліст, це товар який дуже ймовірно буде придбано найближчим часом або за сприятливих обставин. Наприклад, під час періоду святкових знижок. Або ви можете точково працювати з клієнтами пропонуючи ті чи інші умови для придбання товару у вішлісті. Плагін, на який варто звернути увагу у цьому разі: Woocommerce Wishlist

Будьте поінформованими про бажання і преференції ваших клієнтів. Це ключ до збільшення продажів і до перетворення ваших клієнтів у “справжніх друзів” вашого онлайн магазину.

Вам вже є 18 років?

Для переходу по цьому посиланню ви повинні підтвердити, що вам виповнилось 18 років.

Мені немає 18 Мені вже є 18